Dato og tid er 22. nov 2019, 19:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Hvis man holder ud længe nok, bliver alt med tiden udsolgt...

Det kan der være noget om, især hvis oplaget bliver hjulpet på vej af knaldtilbud, forbrænding, eller makulering. Okay, forbrænding så. Men passer det? Man skal også tage højde for, at det koster at lagerføre hos DBK. Der er nogle kalkuler, man lige skal vende en gang oppe i hovedet, før man sætter sig for at få udsolgt med tiden. For tiden er ikke éns bedste ven her.

Billede Billede
Billede Billede

STØT EUROKLASSIKERNE I DANMARK

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Brugeravatar

Blot ikke rigtigt mange albums fra Arboris kan opnå at blive udsolgt med særligt hjælp til.

Altså osse de få, som ikke er blevet til æggebakker endnu her omtrent 2 årtier efter Sivert overtog dem.

Udsolgt skulle også gerne være INDEN forskelige lagerudgifter nullyficerer indtjeningen på den enkelte udgivelse, hvis man kører med eksternt lager.

Smølferne tror jeg ikke på, da jeg har et brugt eksemplar til salg med 60-70 % af udsalgsprisen. Ingen respons overhovedet i snart 2 år. I løsnumre 1-12/13 til ca. 349,- i 2½ år. De røg op til Jul sidste år og jeg lagde 2 mindre Smølfe-spil med, som køber blev glade for. Carsten Søndergaard var vist recent positiv negativ på en fortsættelse.

Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Arboris var mestendels noget lort. Smølfernes styrtdyk forstår jeg overhovedet ikke.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Mirko Woelck skrev:
Carsten Søndergaard var vist recent positiv negativ på en fortsættelse.
Faktisk har Cobolt besluttet at udgive i hvert fald det tredje samlebind med Smølferne. Det kan nok ikke lade sig gøre næste år, men forhåbentlig i 2021. Det betyder også, at de to første forbliver på lager i nogle år endnu. Enkeltalbummene er det derimod slut med. Der kommer ikke flere, i hvert fald ikke fra Cobolt, og det er jo heller ikke noget stort tab.

Men ja, før eller siden bliver alting udsolgt. Om ikke andet en selv.

Eller ... næsten alting. Den mystiske stjerne, Ottokars scepter, De 7 krystalkugler og Soltemplet har næste år været kontinuerligt på markedet i 60 år. Og det vil de uden tvivl være i mange år endnu. Så måske er det alligevel ikke alting, der bliver udsolgt.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
De to første Smølferne samlebind er gode og flotte bind.

Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Fedt at vi alligevel får det tredie bind med Smølferne, så er alt Peyo samlet i tre bind.

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Brugeravatar

Carsten Søndergaard skrev:
... Faktisk har Cobolt besluttet at udgive i hvert fald det tredje samlebind med Smølferne. Det kan nok ikke lade sig gøre næste år, men forhåbentlig i 2021. Det betyder også, at de to første forbliver på lager i nogle år endnu.
Jøsses, så er det henh. 7 og 8 år siden seneste samlebind.
Men ja, før eller siden bliver alting udsolgt. Om ikke andet en selv.
Fortsætter du ikke mange år endnu, så er Jens Trasborg Kongen af albumudgivelser ! Du er adskillige hundrede bagud. Adskillige.

Eller ... næsten alting. Den mystiske stjerne, Ottokars scepter, De 7 krystalkugler og Soltemplet har næste år været kontinuerligt på markedet i 60 år. Og det vil de uden tvivl være i mange år endnu. Så måske er det alligevel ikke alting, der bliver udsolgt.
I så fald bliver det spændende, at se, hvor mange udgaver der kommer i 2033 omkring marts ! [ :lol: ]

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Brugeravatar

GoogaMooga skrev:
Fedt at vi alligevel får det tredie bind med Smølferne, så er alt Peyo samlet i tre bind.
Bind 4 indeholder jo de belgiske album 10-14 (1975-1988). Jeg ved godt, at Peyo ikke tegnede det hele i de senere år, men jeg vil dog ikke betragte det som "alt Peyo", før vi har alle fire, og det skal Carsten nok sørge for, selvom han ikke selv ved det endnu (:

Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Jeg hylder virkelig at der nu er forhåbning om at Smølferne 3 også kommer. Jeg synes virkelig at de 2 første bind er nogle af de lækreste samlebind der er kommet, og det undrer mig meget at de ikke sælger bedre end de åbenbart gør.

Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Faktisk har Cobolt besluttet at udgive i hvert fald det tredje samlebind med Smølferne.

Det var rart at høre. Jeg er køber. (Også til et eventuelt bind 4.)

Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Det var 3 ud af 4 du har fået lovning på nu Googa. Så kan du gå all in med lobby arbejdet på den 4. og sidste nemlig Jerry Spring 8)

Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Maverick skrev:
Det var 3 ud af 4 du har fået lovning på nu Googa. Så kan du gå all in med lobby arbejdet på den 4. og sidste nemlig Jerry Spring 8)

Ja, det er utroligt, som det pludselig kan vende, og Jerry kæmper videre. Håbet er stedsegrønt.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Mirko Woelck skrev:
Fortsætter du ikke mange år endnu, så er Jens Trasborg Kongen af albumudgivelser ! Du er adskillige hundrede bagud. Adskillige.
Nu lider jeg som bekendt ikke af konkurrencefeber, så det passer mig udmærket :-)

I øvrigt lavede Jens Trasborg og jeg de fleste af Carlsens udgivelser fra midt i 90'erne og til Cobolts start i 2008 sammen.

Hvis der er konger af albumudgivelser, er det vel Henning Kure og Jens Peder Agger, de stoute foregangsmænd.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]