Dato og tid er 22. nov 2019, 20:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Det er ikke så godt, vi må gøre en ekstra indsats. Alle, der har købt Bob Morane fra Zoom, hvad med at købe et ekstra bind og forære nogen i julegave? Zoom fortsætter den ikke med underskud. Sidste udkald, venner!

Billede

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: Bathulen
Det vil jeg ikke gøre, men jeg vil godt give over 400, for den sidste. Så bims er jeg :wink:

mvh.

Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Robin skrev:
Det vil jeg ikke gøre, men jeg vil godt give over 400, for den sidste. Så bims er jeg :wink:

mvh.

Var der ikke planlagt fem bind?

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Den oprindelige plan var at udgive hele serien, hvis der var købere til det. Den er så - som jeg forstår det - nedjusteret til Vances albums, igen hvis der er købere til det. Vance tegnede 18 albums, så det er fire samlebind, der mangler før vi er i havn.

Jeg ser virkelig gerne serien udgivet, men det kommer ikke til at ske ved, at vi køber et ekstra eksemplar som mandelgave i år. Så udskyder vi bare problemet til næste år. Jeg har fuld forståelse for, at Zoom ikke vil udgive serien som underskudsforretning, så det ser noget sort ud, medmindre Bruno Brazil kan trække nogle købere med.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Vi må håbe, at de kommer under juletræet i år.
Og så kan vi jo anbefale den rundt omkring...så andre måske også får lyst til at have den på hylden.

Når Allan Falk, Max Jordan og Tim & Thomas sælger så kunne det være køberne også var potentielle kunder til en euroklassiker som Bob Morane.

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Norske Tempo genoptrykker Bob Morane. Jeg ved ikke om disse historier er noget vi mangler på dansk eller om Tempo med tiden vil genoptrykke alle historierne.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Undskyld, my bad! Jeg havde en eller anden ide om tre blind, men jeg blander det sikkert sammen med noget andet - i hvert fald: jeg er med på 448,- eller der omkring. Syg i roen er man jo.

mvh.

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Antaeus:
Citat:
Når Allan Falk, Max Jordan og Tim & Thomas sælger så kunne det være køberne også var potentielle kunder til en euroklassiker som Bob Morane.

Allan Falk, Max Jordan og Tim & Thomas er letlæselige mainstream-serier, som næppe kan skræmme nogen væk. Jeg har derimod mødt folk, der har forsøgt sig med en enkelt Bob Morane, men som synes det var alt for sært og underligt. Bob Morane er mere en kultserie, men desværre ser kulten ikke ud til at være stor nok i Danmark.

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Jeg kommer desværre heller ikke til at købe album 2. Jeg har ikke bekendte jeg er på julegave med, som værdsætter tegneserier. Hvis jeg kendte nogen, ville deres smag og præferencer vægte mere end, hvad jeg selv prioriterede.

Der er ingen tvivl om, at jeg gerne så serien fortsætte - og har stadig et spinkelt håb. Men jeg tænker at det skal være i det samlede Norden der skal ske noget, hvis Bob Morane skal have en fair chance.

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Robin skrev:
Undskyld, my bad! Jeg havde en eller anden ide om tre blind, men jeg blander det sikkert sammen med noget andet - i hvert fald: jeg er med på 448,- eller der omkring. Syg i roen er man jo.

mvh.

Robin: Hvis du køber via Gucca eller iMusic så slipper du en del billigere og så vidt jeg forstår, så betyder det ikke noget for Zoom om de sælges det ene eller andet sted.

Uanset hvor meget jeg end holder af Vance og Bob Morane, så er kr. 400 pr. bind noget i overkanten for den kvalitet Zoom har valgt at udgive dem i sammenholdt med hvad man ellers kan købe til samme pris. Det gælder desværre også Rødskæg, som jeg tror hænger i en endnu mere tynd tråd - men den er du vist heller ikke så stor fan af, som jeg husker det :D

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Det er gode album og ja de er dyre i forhold til hvad man ellers kan få. Men det er samlealbum jeg skal have i mit bibliotek (har dem der er udkommet).
Når Saxo har 20% tilbud kan de fås til 264 kr. via Premium og med gratis forsendelse.
Det er jo en helt anden pris end de 400 kr.

Premium er gratis den første måned og ønsker du ikke at fortsætte kan du bare melde dig ud inden måneden er gået så har medlemsskabet ikke kostet dig noget.

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Antaeus: Hvor ofte kan man egenligt gøre dette, altså at melde sig ind/ud igen, uden at det koster noget?
Jeg overvejer nemlig at opsige mit medlemsskab, efter at de satte det op fra 50kr. om måneden til 100kr. om måneden.

For det er alligevel meget sjældent jeg handler der, og når jeg gør er det større ordrer grundet en af deres billigere dage. Resten af tiden handler jeg der stort set aldrig.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

maxus skrev:
Robin skrev:

mvh.

Robin: Hvis du køber via Gucca eller iMusic så slipper du en del billigere og så vidt jeg forstår, så betyder det ikke noget for Zoom om de sælges det ene eller andet sted.

Uanset hvor meget jeg end holder af Vance og Bob Morane, så er kr. 400 pr. bind noget i overkanten for den kvalitet Zoom har valgt at udgive dem i sammenholdt med hvad man ellers kan købe til samme pris. Det gælder desværre også Rødskæg, som jeg tror hænger i en endnu mere tynd tråd - men den er du vist heller ikke så stor fan af, som jeg husker det :D

Tak for råd! Jeg er jo med på, at forlaget er ligeglad, hvor jeg handler, men hvis det (forlaget) overvejede en prisforhøjelse, så står jeg ikke i vejen :D og godt husket; Rødskæg er noget der var i Fart og tempo og Tempo, og det var nok for mig :wink:

mvh.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

lolsen skrev:
Antaeus: Hvor ofte kan man egenligt gøre dette, altså at melde sig ind/ud igen, uden at det koster noget?
Jeg overvejer nemlig at opsige mit medlemsskab, efter at de satte det op fra 50kr. om måneden til 100kr. om måneden.

For det er alligevel meget sjældent jeg handler der, og når jeg gør er det større ordrer grundet en af deres billigere dage. Resten af tiden handler jeg der stort set aldrig.

Det er jeg ikke klar over.
Men jeg opsagde abonnementet første gange for en del tid siden og anden gang for et par måneder siden. Og de har endda sendt en mail om at de ønskede mig som medlem igen så hvis jeg meldte mig ind inden for 24 timer så var der procenter på mit første køb.

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Okay, tak for tippet, det må jeg lige prøve en af dagene :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]