Dato og tid er 17. okt 2019, 03:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Fem anmeldelser af samme serie på hvad - to dage? Lange anmeldelser. Det er da vist aldrig sket før her i Danmark. Lidt af en udholdenhedsprøve, må man sige. Jeg ville selv have været for doven. Men Berti er ikke til at stoppe. Hatten af for ham.

Billede

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Googa, gamle tosse

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: Bathulen
Fantastisk billede! Fantastisk præstation (af Berti)! Fantastiske anmeldelser!

mvh.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Ja, det er fint vi har alle de anmeldelser herinde fra især Berti, men også fra andre.

Jeg synes især det er fint når andre også giver deres "små-anmeldelser", kommentarer og meninger om det samme album og/eller anmeldelsen så man får flere vinkler og diskussion.

Som regel lidt senere da vi andre ofte læser albummene lidt senere.

Det tages ikke altid i god ånd når man synes noget helt andet end anmelder, men som anmelder synes jeg ikke man skal føle sig ramt på nogen måde, det er helt naturligt at folk har fuldstændig forskellig smag. Så meget at nogle endda kan give karakteren 1 til den andre har givet 6.

Og anmelderen synes vel også at det er rart med noget respons, det synes jeg i hvert fald selv de enkelte gange jeg har skrevet en anmeldelse.

Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Antaeus skrev:
Det tages ikke altid i god ånd når man synes noget helt andet end anmelder, men som anmelder synes jeg ikke man skal føle sig ramt på nogen måde

Det er da helt i orden at mene noget andet end anmelder, bare vedkommende ikke dømmer anmelderen som inhabil, fordi man mener dette andet, og derved ophøjer en sådan mening til den endegyldige sandhed. Jeg ønsker ikke at ribbe op i gamle sår, så vi lader den ligge.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
GoogaMooga skrev:
Antaeus skrev:
Det tages ikke altid i god ånd når man synes noget helt andet end anmelder, men som anmelder synes jeg ikke man skal føle sig ramt på nogen måde

Det er da helt i orden at mene noget andet end anmelder, bare vedkommende ikke dømmer anmelderen som inhabil, fordi man mener dette andet, og derved ophøjer en sådan mening til den endegyldige sandhed. Jeg ønsker ikke at ribbe op i gamle sår, så vi lader den ligge.

Der er ikke nogle der har den endegyldige sandhed for andre.
Der er ikke ment mere i dette indlæg end at des flere der byder ind des bedre bliver trådene og des mere information får vi alle sammen, så længe de bare holdes i en god tone.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Tanken bag anmeldelserne har alle dage været, at der lægges op til debat og diskussion om disse. Desværre er der kun ganske få bidrag. Antaeus er god til at supplere, og jeg håber at flere byder ind.

Tid spiller ingen rolle. Læser man først et værk x uger eller måneder senere end anmeldelsen er bragt, er indlægget desto mere relevant, al den stund at flere så har haft mulighed for at have læst albummet.

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Antaeus:
Citat:
Det tages ikke altid i god ånd når man synes noget helt andet end anmelder, men som anmelder synes jeg ikke man skal føle sig ramt på nogen måde, det er helt naturligt at folk har fuldstændig forskellig smag.

Jeg er helt enig. En anmeldelse er i bund og grund blot udtryk for en enkelte persons subjektive vurdering. Derfor vil det være interessant, om der er enighed om vurderingen blandt andre læsere. Det er der ikke altid, men det skal en anmelder ikke tage som en personlig fornærmelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]