Dato og tid er 21. sep 2019, 19:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Sælger sælger bøger og sender bøgerne til køber. Intet galt med bøgerne, som er forsvarligt pakket ind. Køber modtager bøger og pakker ud, men to af bøgerne har fået tæv åbenbart, og der er stød og det ligner lidt lort.

Hvad gør man så? Reklamerer? Men kan det betale sig? Reagerer leverandøren? I dette tilfælde GLS.

Hvad er jeres erfaringer?

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Brugeravatar

Geografisk sted: Færøerne
De sidste 4-5 år har jeg købt det meste hos William Dam, og de har en god service. Når der er noget i vejen med en bog, tager jeg et billede af fejlen og sender til dem. De sender så en ny bog uden ekstraomkostninger for mig. Hvis fejlen ser lille ud i deres øjne, har de nogle gange foreslået et afslag i prisen - men hvis jeg hellere vil have en ny bog, får jeg det.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Birkerød
Berti Stravonsky skrev:
Sælger sælger bøger og sender bøgerne til køber. Intet galt med bøgerne, som er forsvarligt pakket ind. Køber modtager bøger og pakker ud, men to af bøgerne har fået tæv åbenbart, og der er stød og det ligner lidt lort.
Hvad gør man så? Reklamerer? Men kan det betale sig? Reagerer leverandøren? I dette tilfælde GLS.
Jeg ved ikke, om GLS reagerer, men man bør i hvert fald underrette sælger, fremvise dokumentationen og få en ny leverance uden beregning. Det vil de fleste sælgere, der ønsker at drive postordreforretning, tilbyde uden at kny.

FRANK MADSEN STUDIO - http://www.frankmadsen.dk
FORLAGET EUDOR - http://www.eudor.dk

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Jeg var måske lidt uklar. Jeg er sælger. Pakker ordentligt ind, men der er så alligevel along the way kommet skader på to af bøgerne, måske endda flere. Jeg har kun set to fotos indtil videre.

Jeg VED, at jeg har pakket ordentligt ind, så et eller andet sted i GLS's varetægt, er der sket noget...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]