Dato og tid er 25. sep 2018, 19:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Geografisk sted: Boom-Town Vaarst
-og jeg har i år bundet mig til en lille mikro-stand, så det bliver ikke med mig I kommer til at slås om pladserne i signeringskøerne. Der er vist en god meters penge i bordplads at gøre med, så det bliver jo ikke som sådan uanede mængder tegneserier der bliver plads til.

Men hvad hulen skal man så tage med? Som I kan se ud fra min lille teaser her, så er der lidt af hvert: Fart og Tempo, monstersjældne (og tilsvarende hundedyre) nyere albums -og endda gamle ugeblade. Og så har jeg også noget dublet Tintin-tingel-tangel, som jeg jo selv er så vældig begejstret for, men markedet er jo uomtvisteligt lidt begrænset...

Hvad tænker I kommer til at sælge på sådan en festival? Jeg har ikke den helt store erfaring med real-life handel -i hvert fald ikke indenfor de seneste 10-15 år

Og så er der jo det vigtigste spørgsmål af dem alle: kommer I? Måske endda nogle af jer også har en lille stand? Hvis ja, så hack gerne denne tråd og post nogle teasere af hvad I går og pønser på at pakke med ?

/Spærhage

Vedhæftet fil:
Art-bubble.jpg
Art-bubble.jpg [ 241.8 KiB | Vist 1318 gange ]

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Ser godt ud, gamle jas.

Hvad er det for noget til venstre for Fart & Tempo'erne

Venligst

B

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Tintin'en mener du? Det er den islandske udgave af 'De blå appelsiner' Jeg tror nok emnet for noget tid siden var oppe at vende, her på forummet. En sjov nok sag med en hel del stills til at illustrere teksten. Jeg husker noget om at den ikke var kommet i ret mange lande ud over Frankrig/Belgien. Men her iblandt jo så Island af alle steder...

Det er ikke en dublet, men den ryger alligevel med til 'bubble' og kommer til at koste en dansk hund. Sælger den ikke, så kommer den bare med retur igen. Selv om den ikke er dansk er den alligevel lidt sjov -også for mig. Men man kan jo trods alt ikke beholde alting (selvom det godt nok nogle gange ser sådan ud, når jeg kaster et blik ind i biblioteket ;-) )

/Spærhage

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Nu er det måske faktisk ikke så overraskende at andre private standholdere ikke ligefrem har lagt den her tråd ned i bare iver efter at promovere sig selv. Jeg havde nok fået forståelsen af, at der var lidt flere private der havde sneget sig ind til Art-bubble, men det lader til at vi kun er 3. Ifølge programmet er det:

PRIVAT SÆLGER
Stand 16 Gamle tegneserier
Stand 20 Spærhages lækkerier
Stand 20 Jespers Lagersalg

Og selv om jeg da både kender folk der hedder Jesper og endda også nogle der samler på gamle tegneserier; ja så er jeg ikke lige helt med på hvem der gemmer sig bag, men det skal nok blive hyggeligt! Til gengæld kan jeg se at de fleste store butikker og forlag er til stede. Det synes jeg da bestemt lover godt.

Men ellers er jeg ved at komme frem til primært at tage de ting med, som man ikke umiddelbart kan finde på hylderne rundt omkring; og så bare fylde den sidste plads op med halvslidte albums til en flad 10’er og den slags. Der bliver heller ikke meget Disney (selvom jeg har en kiste fuld af Anders Andblade). Dog har jeg tænkt mig at tage en lille Disney-lækkerbisken med, som jeg IKKE regner med at få solgt, men så kan andefolket da savle lidt, om ikke andet… <---teaser-teaser-teaser. :wink:

Kik endelig forbi. :)

/Spærhage

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Spændende at du har en stand.
Jeg regner dog ikke med at tage til Aarhus (med mindre jeg ændrer i sidste øjeblik). Var det i København var det helt sikkert at jeg tog derind.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Birkerød
Spærhage skrev:
Nu er det måske faktisk ikke så overraskende at andre private standholdere ikke ligefrem har lagt den her tråd ned i bare iver efter at promovere sig selv.
Jeg vil da gerne vise lidt af det, vi tager med:

Vedhæftet fil:
Katalog-flyer-Eudor-2018-1-copy.jpg
Katalog-flyer-Eudor-2018-1-copy.jpg [ 1.25 MiB | Vist 193 gange ]

Og masser af originaltegninger:

Vedhæftet fil:
31959705_10215168662631156_2109675836872327168_o.jpg
31959705_10215168662631156_2109675836872327168_o.jpg [ 276.4 KiB | Vist 193 gange ]

FRANK MADSEN STUDIO - http://www.frankmadsen.dk
FORLAGET EUDOR - http://www.eudor.dk

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Spærhage...

Hvad er det for noget Disney-noget?

Lad høre, i en privat besked. Jeg er nysgerrig.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er virkelig ked af, at jeg ikke kommer til Art Bubble. Det er et fantastisk flot program og et fantastisk indryk af serieskabere, samlere, forlæggere, butikker osv. osv. Nærmest alle er der (okay, bortset fra hr. Antaeus). Virkelig et fornemt opbud. Jeg har desværre ganske enkelt ikke tid. Jeg ønsker alle en rigtig god messe.

(Men Cobolt er der, Lasse og Pernille står for Cobolts stand. I kan bare skælde ud på dem, så skal de nok slå mig i nakken, hvis der er noget).

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Birkerød
Carsten Søndergaard skrev:
Jeg er virkelig ked af, at jeg ikke kommer til Art Bubble. Det er et fantastisk flot program og et fantastisk indryk af serieskabere, samlere, forlæggere, butikker osv. osv. Nærmest alle er der (okay, bortset fra hr. Antaeus). Virkelig et fornemt opbud. Jeg har desværre ganske enkelt ikke tid. Jeg ønsker alle en rigtig god messe.
Det bliver SÅ fedt! Sidst i DOKK1 var der virkelig rykind i løbet af de 6 timer, festen varede.

FRANK MADSEN STUDIO - http://www.frankmadsen.dk
FORLAGET EUDOR - http://www.eudor.dk

Der er vel ikke andre muligheder end at Jesper må ud af busken, tak for sparket. Jeg regner ikke med at jeg er en af dem du kender, endnu i hvert fald. Jeg har tænkt mig at stille op med en del albums der jeg håber kan få et nyt og bedre hjem, samtidig er jeg i gang med at pakke en del ”læse tegneserier” sammen så der vil være mulighed for at se noget nyt til billig penge.

For mit vedkommende mangler jeg nogle af de ” monstersjældne (og tilsvarende hundedyre) nyere albums” så det kunne da være spændende at se disse (og markeds prisen)

Nogle eksempler på det jeg medbringer og søger kan ses her: viewtopic.php?f=1&t=20780
Jeg er stadig meget interesseret i bytte handler, og udveksling til Art-bubble er en fin mulighed.

Også velkommen forbi hos mig i weekenden, stand 20

Jesper

Rettelse, det er stand 29.

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Jamen uanset hvad, så bliver det rigtigt hyggeligt, er jeg sikker på!

Jeg kan faktisk godt huske din annonce, nu jeg lige genser den. Problemet for mig er jo at det efterhånden er noget sjældent jeg ramler ind i ting jeg mangler; eller rettere: i en stand som gør jeg vil skifte ud i min egen samling. Men idéen med bytte er bestemt god, hvis det kan lade sig gøre! Jeg har vist en 3-stykker fra din liste (Støjsugeren, Tidsåbneren og Heksenatten), og de er i kategorien ’dyre’ til ’hundedyre’ ;-) Lad os kikke på det på lørdag!

Jeg har nu set planen over standplaceringerne, og uden helt at have overblikket, så ser det ud til at festivalen er lidt spredt. Alle de mindre stande er oppe ad det der hedder ’rampen’ –os der har ministande er det jeg hurtigt vurderer til at være ’længst væk’. Men kom alligevel forbi og få en snak. Jeg kan se at Anders Hjort Jørgensen også er at finde i det nabolag, så der er garanteret hygge hele vejen rundt ;-)

/Spærhage

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Antaeus skrev:
Spændende at du har en stand.
Jeg regner dog ikke med at tage til Aarhus (med mindre jeg ændrer i sidste øjeblik). Var det i København var det helt sikkert at jeg tog derind.

Ja men så kan du bare se her, hvad du går glip af at få tilbudt:
Vedhæftet fil:
FT6_66.JPG
FT6_66.JPG [ 277.29 KiB | Vist 83 gange ]

...Fart og Tempo nummer 6 fra 1966 - og hvad så?, siger du, men så se her:

Vedhæftet fil:
Jacobs.JPG
Jacobs.JPG [ 305.72 KiB | Vist 83 gange ]

Nemlig! De første 4 sider Danmark så til verdens bedste serieskaber. Og selv om det ikke er Blake og Mortimer, så er det alligevel næææææsten :wink:

Et hæfte enhver må have i sin samling! :mrgreen:

/Spærhage

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Spærhage, den har jeg da.
Jeg har selvfølgelig hele samlingen af Fart & Tempo samt Tempo i min samling.

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Antaeus, du er og bliver en god discipel! :lol:

/Spærhage

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]