Dato og tid er 12. dec 2018, 16:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Billede

Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Billede

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Brugeravatar

Ja, sørgeligt med Ditko, øv. Men sikke et liv og tænk et aftryk han satte på verden. I dag kan du ikke gå gennem Strøget uden at støde på flere Spider-Men. Det er lidt vildt. Han viste sig ikke offentligt, men han svarede vist stort set alle på skrift, hvis man skrev til ham. Jeg skrev et brev i hånden til ham fra nogle år siden, men jeg sendte det aldrig. Det var da lidt dumt, kunne være sjovt at have et håndskrevet brev fra ham.

Respekt for den gamle kæmpe.

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Geografisk sted: københavn
Jeg skrev nogle breve til ham for en 5-6 år siden, og han svarede høfligt og udførligt på dem alle. Jeg sendte ham også nogle gamle Dæmonen fra 60'erne, fordi de havde nogle af hans korte sci fi-historier optrykt bagi i s/h. Det syntes han var sjovt at se for, som han skrev, havde han ikke set dem i sort/hvid siden han indleverede originaltegningerne for et halvt århundrede siden. Han havde nydt at lave disse korte, underfundige historier og var egentlig lidt forstemt over, at alt i tresserne hurtigt kom til at dreje sig udelukkende om superhelte. Derfor var han også glad for fortsat at kunne levere historier af den karakter til Charlton op igennem 60'erne og 70'erne. Han fremhævede Charlton-forfatteren Joe Gill som en god samarbejdspartner. I et af brevene nævnte han også, at han havde læst Kierkegaard i en periode.

Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

morlyk1 skrev:
Jeg skrev nogle breve til ham for en 5-6 år siden, og han svarede høfligt og udførligt på dem alle. Jeg sendte ham også nogle gamle Dæmonen fra 60'erne, fordi de havde nogle af hans korte sci fi-historier optrykt bagi i s/h. Det syntes han var sjovt at se for, som han skrev, havde han ikke set dem i sort/hvid siden han indleverede originaltegningerne for et halvt århundrede siden. Han havde nydt at lave disse korte, underfundige historier og var egentlig lidt forstemt over, at alt i tresserne hurtigt kom til at dreje sig udelukkende om superhelte. Derfor var han også glad for fortsat at kunne levere historier af den karakter til Charlton op igennem 60'erne og 70'erne. Han fremhævede Charlton-forfatteren Joe Gill som en god samarbejdspartner. I et af brevene nævnte han også, at han havde læst Kierkegaard i en periode.

God anekdote, du må skatte de breve meget. Jeg burde selv have skrevet, men vidste ikke, hans adresse var offentligt tilgængelig, og at han svarede så velvilligt. Fin mand, beundrer ham meget.

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Brugeravatar

morlyk1 skrev:
...Det syntes han var sjovt at se for, som han skrev, havde han ikke set dem i sort/hvid siden han indleverede originaltegningerne for et halvt århundrede siden. Han havde nydt at lave disse korte, underfundige historier og var egentlig lidt forstemt over, at alt i tresserne hurtigt kom til at dreje sig udelukkende om superhelte...
Fedt, at du sendte blade til ham. Det er god stil.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]