Dato og tid er 6. apr 2020, 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvidovre
Nå, nu har jeg tænkt lidt over det, og jeg er utilfreds med resultaterne ved ren computerfarvelægning. Jeg synest mest, at det ender med at lige en side masseproduceret X-Men eller et afsnit af Pokemon. Jeg har helt klart tænkt mig OGSÅ at bruge computerfarvelægning, men er efterhånden ret overbevist om, at det ikke skal være REN computerfarvelægning - jeg behersker det sq bare ikke godt nok, tror jeg. Jeg kunne godt tænke mig at lave "grundfarvelægningen" i hånden og så ordne detaljer, effekter, lyssætning og den slags i Photoshop.

Er der nogle begavede hoveder herinde, der gider komme med noget respons på den her farvelægning?

Billede

Det er ikke lykkedes mig at skaffe noget Ecoline, før jeg tog til 'Nam, og når man først er her, er forsyningslinjerne jo håbløse... Ovenstående billede fra bloggen er derfor hovedsageligt farvelagt i hånden med guasche (som er det eneste jeg har til håndfarvelægning hér), men jeg har valgt ikke at tone så meget ud mellem de forskellige farver/nuancer, men give det en lidt mere "rå" farvelægning i modsætning til Ecoline-effekten. Men hvad så - ser det sjusket/rodet ud, når det er farvelagt sådan? Jeg kan på en måde godt lide, at det hele ikke bliver så "finpudset", men hvilket indtryk giver det jer (ignorer Photoshopbaggrunden... :? ) ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]