Dato og tid er 15. dec 2017, 08:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Michael G. Nielsen skrev:
Nu skal vi jo lige se om Faraos vælger at fortsætte serien efter de overtog Donovan. Det vil jo være fint, bare den udkommer. Vi kan altid finde andet at udsende, det er ikke serier der er mangel på. :D

Hvor længe går der til I ved om Faraos fortsætter serien?
Foretrækker at serien kommer samlet fra Zoom - er sikker køber.

Der er ikke så mange af Donovans serier som Zoom vil føre videre.

Vi overvejede at lade Red Kelly udkomme komplet, men det kan ikke lade sig gøre, så vi holder os til den oprindelige plan om at lave 3 bøger med Hermanns historier.

På Bernard Prince bliver det samme sag, hvis bogserien sælger bliver det fire find med Hermann.

Det har vi rettigheder til og detvar vores plan.

Lars havde mange idéer og hans evt. kommende udgivelser havde han formodentlig ikke rettigheder til. Han har lejlighedsvist udgivet nogle album og én af serierne havde jeg kig på i mange år. Det var derfor den udkom i Tempo fra Egmont.

Det er naturligvis Max Jordan. Donovan udgav to album efter Zoom blev dannet og derfor har vi holdt os fra serien. Men står det til Zoom og mig, så laver vi en bogserie komplet med Max Jordan snarest muligt. Og hvorfor? Dels fordi vi tror på serien men også fordi den som Tim & Thomas er en af mine favoritter, og nogle gange som redaktør på et forlag har man altså lov til at pace sine favoritter. Specielt når man er medejer. :D

@Michael G. Nielsen: må jeg være så fri og spørge, hvorfor en serie som Largo Winch ikke er interessant for Zoom at føre videre? Har salgstallene været for dårlige? Eller hænger det sammen med, at I som forlag ikke ønsker at videreføre en serie, som er startet af ét forlag og videreført af ét andet (og endda med en historie, som ikke blev gjort færdig af Donovan Comics)?

Michel Vaillant er nummer et hos mig med blueberry som en klar toer.

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Geografisk sted: København
Svar til flere.

Largo Winch salgstal kender jeg ikke, men jeg tror ikke på serien og derfor udkommer den ikke fra Zoom. Men det kan jo være Faraos fortsætter den, nu hvor de har købt Donovan.

Det virker ikke som om vi kan få rettighederne til Max Jordan, men jeg glæder mig da til at se udgivelserne fra Faraos. Det vigtige er den udkommer. Havde det stået til mig havde vi sendt serien ud i 5 bøger de næste to år. Men så bruger vi bare tiden på noget andet.

Valiant overvejer vi. Jeg er lidt skeptisk, men skal vi lave den bliver det som bogserie.

Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Svar til flere.

Largo Winch salgstal kender jeg ikke, men jeg tror ikke på serien og derfor udkommer den ikke fra Zoom. Men det kan jo være Faraos fortsætter den, nu hvor de har købt Donovan.

Det virker ikke som om vi kan få rettighederne til Max Jordan, men jeg glæder mig da til at se udgivelserne fra Faraos. Det vigtige er den udkommer. Havde det stået til mig havde vi sendt serien ud i 5 bøger de næste to år. Men så bruger vi bare tiden på noget andet.

Valiant overvejer vi. Jeg er lidt skeptisk, men skal vi lave den bliver det som bogserie.

Vaillant som bogserie er den bedste løsning, da den omfatter ca. 70 bind.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5

Jeg håber Faraos får lidt mere fart under Max Jordan end de har under Lefranc, Alix og Hedsporen fordi det er da godt nok ikke meget dér sker.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
GoogaMooga skrev:
Svar til flere.

Vaillant som bogserie er den bedste løsning, da den omfatter ca. 70 bind.

Den er jeg helt sikkert med på. Mon ikke læsegruppen er nogenlunde den samme som Allan Falk.

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Ifølge Forlaget Faraos Cigarers hjemmeside er de på vej med de to bind i Den unge Blueberry, som Donovan ikke nåede at udgive (i dansk nummerering bind 17 og 18, i fransk nummerering 20 og 21).

- Edgar Allan Poe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]