Dato og tid er 7. jul 2020, 20:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Den bedste Kirby inker, Joe Sinnott, er sovet stille ind. Han blev 93 år. Tegnede til det sidste. RIP

https://www.facebook.com/joltin.joe.sin ... =3&theater

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: Bathulen
En sej, gammel gut! Hans Two-Gun Kid var medvirkende til at klare de værste abstinenser, når jeg ikke kunne få superhelte nok, og hans arbejde på FF var..........SUPER, Tak for mange gode stunder! Hvil i fred!

mvh.

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Køge
Trist, men når man har passeret 90 år og tegnede til det sidste, må man sige at man har levet fuldt ud. Ud over at være en eminent rentegner (og tegner), så var han også en stor personlighed. Jeg har været så heldig at møde han en hel del gange, altid flankeret af hans søn Mark, der sørgede for at tage sig af ham på diverse messer, og ofte omgivet af hans børnebørn. Ud over at møde ham en del gange, var jeg også så heldig at besøge ham på hans 85 års fødselsdag sammen med Herb Trimpe, da jeg boede hos Herb og hans kone i et par dage efter en New York messe. Jeg tror vi var der i et par timer, på en ellers grå og trist tirsdag (udenfor), hvor Joe var en yderst venlig vært, som havde en masse gode historier at fortælle.

Hvil i fred.

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Henrik Andreasen skrev:
Trist, men når man har passeret 90 år og tegnede til det sidste, må man sige at man har levet fuldt ud. Ud over at være en eminent rentegner (og tegner), så var han også en stor personlighed. Jeg har været så heldig at møde han en hel del gange, altid flankeret af hans søn Mark, der sørgede for at tage sig af ham på diverse messer, og ofte omgivet af hans børnebørn. Ud over at møde ham en del gange, var jeg også så heldig at besøge ham på hans 85 års fødselsdag sammen med Herb Trimpe, da jeg boede hos Herb og hans kone i et par dage efter en New York messe. Jeg tror vi var der i et par timer, på en ellers grå og trist tirsdag (udenfor), hvor Joe var en yderst venlig vært, som havde en masse gode historier at fortælle.

Hvil i fred.

Fantastisk oplevelse!!

Han havde en virkelig personlig måde at rentegne på.
Holder virkelig meget af den del af FF af Kirby som han har rentegnet - er ellers ikke kæmpe fan af Kirby.
Men de to passer virkelig godt sammen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]