Dato og tid er 22. nov 2019, 19:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
En tråd, hvor vi træder ud over selve karakteren, og finder de små glæder.

Jeg elsker mine Anders And'er og især nu, hvor jeg kan dele fortællingerne (Øjvind Ørn, Pusling, Sorte Slyngel, Frits Farlig med flere), og...

Jeg elsker at se reklamerne og sluger alt råt. Reklamer, siger du? Ja, de reklamer som var på andebladets innersleeves og bagpå.

Jeg har lige fået en del svenske blade fra 70'erne, og der er stor forskel. I de danske blade er der mange reklamer for slik og seriebøger (lige noget for mig), hvorimod der er masser af legetøjsreklamer i de svenske.

Så min niche er reklamerne.

Hvad med dig? Husk, gå bagom din favorit. Find en niche

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

En af grundene til at jeg er så vild med SM er Klatteplankeværk. Brevkasserne i SM, Gru, Vampyr og hvad bladene ellers hed, var og det første jeg læser. Jeg skrev selv til SM flere gange. Første gang, jeg kom tryk var i nr.235.
Det var faktisk gennem sådan et brev jeg kom i kontakt med Googa.
Det er også en af grundene til at jeg er så meget vildere med hefter istedet for albums. Når jeg læser Creeps Magazine eller den nye udgave af Conan er brevkassen stadig det første jeg læser.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Nu ved jeg ikke hvor meget der er at gå bagom, men for Anders And har det vist altid været forsiderne og er det stadig. Reklamerne i dag m.m. er sjove at kigge på, men det er ikke noget jeg har en bestemt passion for.

Brevkasserne læste jeg kun engang imellem i Fantomet og X9 og klart det mest interessante for mig var afstemningerne af bedste serie i X9, bedste forside (kom nok kun senere) og lignende. Det er det samme når jeg læser E.C. i dag så kan jeg godt lide de brevkasser hvor de offentliggør hvem der lavede de bedste historier ifølge læserne i nummeret før. Ofte Wood, der vandt. Ikke at jeg altid var enig, der var andre jeg ofte synes var bedre selv om Wood var god.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]