Dato og tid er 21. sep 2019, 20:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked

Med fare for at fornærme forlæggere, forhandlere og brugtsalgshajerne kommer jeg med et lille tilbud.

Gentofte Hovedbibliotek er ved at kassere fra ca 2008-14 i dubletterne og der er en del rare sager som jeg hellere ser som læseeksemplarer end til forbrændingen.

Det er mest de hårdt indbundne serier som Hermann, Moebius og Pratt og de er da præget at læsning og transport til resten af landets brugere. Men læses kan de endnu og til 10 kr stk/6 for 50 er det måske en tur værd.

Det er især de 2 ex af Kattens Øje som jeg ikke nænner at brænde, med kun 200 trykt.

De kommer ikke ud til almindeligt salg, da vi ikke rigtig har købere til dem, så der skal spørges efter mig i skranken. Smid evt en mail eller et svar her inden. Afhentning er på biblioteket som har åbent 9-20 bemandet på hverdage, så det burde kunne passes ind.

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Mange tak for opslaget SadGit, mon ikke der findes meget godt i mellem udover de 2x Kattens Øjne?

Det lyder det i hvert fald til :D

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Geografisk sted: Kalundborg
Ih, sikke et dejligt tilbud - det ville da være synd om disse serier gik til forbrændingen nå nu de ka' læses med glæde, hvorend frønnede det er blevet.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: Bathulen
Fornemt tilbud! Top service!Tak! Vi ses!

mvh.

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Brugeravatar

Geografisk sted: outside the norm
Desværre bor jeg lidt for langt væk, omme på den anden side af Sjælland, men ellers var jeg bestemt kommet forbi. Og du får ingen misbilligende øjne herfra. Tværtimod, jeg har ofte skrevet indlæg på bloggen om mine tegneserieindkøb på de lokale biblioteker.
https://tegneseriebloggen.blogspot.com/ ... eksbogsalg

Den eneste blog, der overlevede atomkrigen

Desværre har der ikke været meget respons.

Der står stadig en vogn og venter på læsere. Jeg kan ikke rigtig presse prisen længere en til 0, men håber at nogen kan fristes.

Havde det været børneserier var den gået til en lokal sfo, men disse titler er nok ikke helt til deres alder.

Kom frisk forbi med sækkevogn og læseglæde.

Mvh Thomas

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Brugeravatar

SadGit, du får ikke rigtig nogen respons her, eftersom dette forum ikke har nogen læsere. Vi er måske 15 mennesker, der læser med her. Hvis jeg var dig, ville jeg poste det her i en tegneseriegruppe på facebook. Den største er "Tegneserieentusiasterne". Hvis ikke du er på fb, kan jeg godt poste et lille indlæg og linke til denne tråd.

Her er gruppen:
https://www.facebook.com/groups/376670686087255/

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: Bathulen
Jack J skrev:
SadGit, du får ikke rigtig nogen respons her, eftersom dette forum ikke har nogen læsere. Vi er måske 15 mennesker, der læser med her. Hvis jeg var dig, ville jeg poste det her i en tegneseriegruppe på facebook. Den største er "Tegneserieentusiasterne". Hvis ikke du er på fb, kan jeg godt poste et lille indlæg og linke til denne tråd.

Her er gruppen:

Det er nok ikke så vigtigt, men der er da ofte mellem 50 og 80 brugere online, der må formodes at læse med iflg. den der tæller i bunden af forummet,hvor der står, at " der er så og så mange brugeren online indenfor de sidste 10 min." eller såd'n noget, så helt omsonst er det vel ikke?

mvh.

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Brugeravatar

Robin skrev:
Jack J skrev:

Her er gruppen:

Det er nok ikke så vigtigt, men der er da ofte mellem 50 og 80 brugere online, der må formodes at læse med iflg. den der tæller i bunden af forummet,hvor der står, at " der er så og så mange brugeren online indenfor de sidste 10 min." eller såd'n noget, så helt omsonst er det vel ikke?

mvh.

Tjo, det er muligt, jeg overdrev en anelse, men det ændrer jo ikke på, at SagGit skriver, at det ikke har været ret megen respons. Her må jeg antage, at han mener mht. besøg på biblioteket efter hans indlæg.

Jeg overvejede faktisk at få fat på en sækkevogn og tage toget fra den anden side af Djævleøen og hente en ordentlig stak, men det bliver sgu nok FOR bøvlet. Men bestemt ærgerligt, hvis ingen i hovedstadsområdet gider benytte chancen, og de fine albums ender med at blive destrueret.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Jeg modtog for et par måneder siden en opgørelse fra maskinrummet, og vi er langt flere herinde, end vi måske tror. Der er betydeligt flere læsere end skribenter. Betydeligt.

Men det er jo en anden sag, her i denne tråd.

Jeg nåede lige forbi Gentofte Hovedbibliotek i går og fik en pæn stabel med hjem af fine læseeksemplarer, f.eks. en hel del Corto Maltese, Largo Winch, B.P.R.D., Blueberry og Solas.

Stor tak til SadGit for et godt initiativ så de fine varer ikke ryger i forbrændingen.

Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Comicsnørd skrev:
Jeg nåede lige forbi Gentofte Hovedbibliotek i går og fik en pæn stabel med hjem af fine læseeksemplarer, f.eks. en hel del Corto Maltese, Largo Winch, B.P.R.D., Blueberry og Solas.

Stor tak til SadGit for et godt initiativ så de fine varer ikke ryger i forbrændingen.

:D Så kan jeg bedre forstå, at der så lidt tomt ud, da jeg var forbi i dag efter arbejde. Men no matter - blot fint de bliver solgt og ikke brændt. Fik selv de to store bind med Herges livsværk fra Carlsen og samlebindet med Før Inkalen af Jodorowsky til 10 kr. pr. stk. Det går lige an :mrgreen:

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Jeg kan ikke forlige mig med, at man brænder tegneserier eller, for den sags skyld, bøger.

Giv dem dog væk i stedet.

Sidste sætninger er til bogbrænderne...

Jeg strækker mig meget langt før der går tændvæske i stakken.

Det vigtigste for mig er at de ender hos læsere, og det er dejligt at der har været besøg.

Jeg har lige smidt en meter mere på vognen. Beklager til dem der har været her, men filialerne er ikke så hurtige når jeg melder at alt skal til eftersyn.

Lidt mere Pratt, Zanfyst, Hermann, Moebius plus det løse.

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4

Hej SadGit, jeg har skrevet til dig vedr. Pratt :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]