Dato og tid er 17. aug 2018, 13:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

23:40
Serietegneren
En film om seks serieskabere og deres kunst. Tegnede serie, voksenserier, grafiske romaner, comics - kært barn har mange navne. I denne dokumentar møder vi nogle af de mest aktuelle og omtalte kunstnere fra dette område.

Originaltitel: Serietecknarna

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Brugeravatar

Tack så mycket, Googa. Og hvis man ikke nåede at se den, så kan man gå ind og streame den direkte fra SVT. Efter sigende helt frem til november måned.

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Brugeravatar

Geografisk sted: outside the norm
D@niel skrev:
Tack så mycket, Googa. Og hvis man ikke nåede at se den, så kan man gå ind og streame den direkte fra SVT. Efter sigende helt frem til november måned.

Tak for tippet. Jeg er lidt overrasket over, at vi kan se det i Danmark. De andre gange, jeg har checket svensk tv på nettet, får man den besked, at det kun kan ses i Sverige. Jeg prøvede netop igen med et program om svensk punks historie - og fik samme svar; at det ikke kan ses uden for Sverige. Meget mærkeligt. Jeg forstår naturligvis godt det der med copyrights osv., men svenskproducerede programmer burde kunne ses i Skandinavien.

Den eneste blog, der overlevede atomkrigen

Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Jeg faldt i søvn forinden, hvem var portrætteret? Allesammen svenske, formoder jeg.

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Brugeravatar

Googa! Det var ligesom dengang med Storm P, da faldt du også i søvn :P Jeg har ikke set den endnu, men ja, svenske, Amalia Alvarez, Bitte Andersson, Nina Hemmingsson, Gunnar Lundkvist, Lisa Wool-Rim Sjöblom og Liv Strömquist. Jeg kendte umiddelbart kun til Amalia Alvarez og Lundkvists Klas Katt. Håbede at Martin Kellerman havde været med.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Plejehjemmet
Jack J skrev:
D@niel skrev:

Tak for tippet. Jeg er lidt overrasket over, at vi kan se det i Danmark. De andre gange, jeg har checket svensk tv på nettet, får man den besked, at det kun kan ses i Sverige. Jeg prøvede netop igen med et program om svensk punks historie - og fik samme svar; at det ikke kan ses uden for Sverige. Meget mærkeligt. Jeg forstår naturligvis godt det der med copyrights osv., men svenskproducerede programmer burde kunne ses i Skandinavien.

Mon ikke der i den med svensk punk har været klippet en del gammelt materiale ind fra andre produktioner ind, både billeder og lyd? Så er det netop at ophavsretten begynder at blive vildt kompliceret, fremfor når man har filmet alt materialet selv.

Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

D@niel skrev:
Googa! Det var ligesom dengang med Storm P, da faldt du også i søvn :P

Ak ja, jeg falder i søvn til alt, for tiden. Tror måske, jeg lider af "narkolepsi" (nej, det har ikke noget med narko at gøre).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]