Dato og tid er 26. jul 2017, 16:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Vi har en dansk udgave af denne, men jeg syntes lidt vi mangler en der er henvendt andet end danske udgivelser :D

Så hvad får i læst derude? Selv har jeg fået læst Alack Sinner, hvilken jeg helt klart kan anbefale alle der er til krimier i tegneserieform, specielt den mere mørke af slagsen - ikke forbrydelserne der begås, men sort synet på samfundet, fortrinligt :D

Derudover er jeg snart halvvejs i The Complete Elfquest, vol. 1. Jeg har aldrig før læst noget fra denne serie, så jeg kan heldigvis dykke ned i værket med friske øjne og sikke der kan dykkes - serien har kørt i en mindre evighed. Tegningerne kan jeg ikke påstå falder i min smag, men de er dog tilstrækkelige til at jeg ikke tænker videre over dem - hverken i negativ eller positiv retning, så på den facon understøtter de udmærket manuskriptet. Indtil videre har jeg trykket mig igennem små 300 sider i dag og den man udentvivl anbefales til alle der mangler et fantastisk fantasy eventyr at opsluges af - nå, jeg må se at få læst videre :D

Brugerniveau 1
Brugerniveau 1
Brugeravatar

Geografisk sted: outside the norm
Hmm, jeg overså, at den anden tråd rent faktisk er for danske udgivelser. :oops: Well, så lad mig lige gentage, at jeg netop har læst "En sag for inspektør Canardo" nr. 10 og 12 i tysk udgivelse.
viewtopic.php?p=185560#p185560

Den eneste blog, der overlevede atomkrigen

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

De første oprindelige tyve hæfter med Elfquest udgør den første cyklus. Det er mit indtryk, at niveauet på Elfquest efterfølgende faldt. Jeg har kun læst den første cyklus og jeg synes den var overraskende god. Man skal ikke lade sig nare af den nuttede tegnestil. Elfquest indeholder åbenlyst sex, tragiske skæbner, brutale hændelser og meget mere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]