Dato og tid er 18. jul 2019, 23:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Bogforum 2013
Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Birkerød
Så er der styr på Sussi og Franks gøren og laden på Bogforum: Mød os lørdag den 9. november i Tegneserieområdet kl. 11, i Faraos Cigarer kl. 12 og hos Forlaget Bolden kl. 15. Vi signerer de nye Snus Mus-bøger, Nofret, Kurt Dunder, Eks Libris, "Mis med de Store Kugler" og LOTTE-plakater!

Billede

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Cobolt er der også:

Billede

og

Aben Maler - Stand C3-023
Carlsen - Stand C3-005-mu
Copenhagen Comics - Stand E-016
Faraos Cigarer - Stand C1-001
Forlaget Alvilda - Stand C3-018
Forlaget COBOLT - Stand C3-035
Forlaget Fahrenheit - Stand C3-022
Forlaget Politisk Revy - Stand C3-024
G. Floy Studio - Stand C4-005A
Tellerup - Stand C3-001

PDF plan over C-hallerne: http://bogforum.dk/media/294099/bogforu ... aller..pdf

Plan over Bella Center:

Billede

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Køge
Hej Frank

Tak for info om din og Sussi's færden på BogForum. Er der nogen som ved, hvilke andre tegnere/forfattere, der vil være at finde på nogen af de andre stande, så man kunne planlægge lidt ud fra det, da jeg sikkert ikke er ene om, ikke at have tid/mulighed for at være der alle 3 dage, men prøver at nå så meget som muligt på en dag?

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Henrik Andreasen skrev:
Hej Frank

Tak for info om din og Sussi's færden på BogForum. Er der nogen som ved, hvilke andre tegnere/forfattere, der vil være at finde på nogen af de andre stande, så man kunne planlægge lidt ud fra det, da jeg sikkert ikke er ene om, ikke at have tid/mulighed for at være der alle 3 dage, men prøver at nå så meget som muligt på en dag?
Programmet nævner, at bl.a. Jan Kjær og Peter Madsen er til stede - hvis de er på forummet, kan de jo selv fortælle om deres planer. Der bliver et tegneserieområde i lighed med sidste år, hovedsagelig betalt af Danske Tegneserieskabere, med deltagelse af Tegneserierådet og koordineret af Mads Bluhm. Det ved Dan sikkert mere om.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er også WulffMorgenthaler og Maren Uthaug/Stine Spedsberg i wrestling.

Samt masser af flamencodans!

http://www.bogforum.dk/stande/e-016/

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Billede

Billede

Billede

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Freddy Milton skriver i en rundsendt mail:

"Hej allesammen
Jeg synes lige i skal vide, at jeg kan træffes i Bella Centret lørdag den 9 november klokken 14 på Dafolos stand C3-004 lige ved siden af Lindhardt og Ringhof, hvor Jacob Wisby har slået slæverne ind.
Jeg kan om,alt flasker sig signere den nye Questland og det nye Gnuff album, Dæmonen fra Dysterdyb, som distribueres af Faraos Cigarer.
Jeg glæder mig til at se dem, der kan dukke op. På grund af bøvl med bentøjet kommer jeg ikke rundt på messen andre dage.
mvh
Freddy"

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Og i Cobolts nye nyhedsbrev kan man læse: "Kom og besøg Cobolts stand på årets BogForum, der finder sted i weekenden 8.-10. november 2013 i Bella Center i København. Her vil du kunne finde vores nye udgivelser samt en masse særlige messetilbud og overraskelser og selvfølgelig få en snak med os, der laver udgivelserne! Har du ikke mulighed for at besøge messen så fortvivl ikke! Vi sørger for, at vores messetilbud også tilbydes i webshoppen, så alle vores kunder får mulighed for at benytte disse tilbud.

Ekstra
Under hele BogForum, leverer vi ganske ekstraordinært bestillinger fragtfrit.
"

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Aben maler har stand lige ved siden af Fahrenheit og Politisk Revy og debuterer en ny udgivelse: Jeg tegner, når jeg skriver.

Elleve tegnere skrev og tegnede dagbog en varm uge sidst i maj. Deres dagbogsblade er rå, hurtigt nedfældede og i nogle tilfælde langt fra den stil, vi kender tegnerne for. Taget samlet tegner de elleve uger et portræt af to generationer af kreative mennesker, der forsøger at få livet og kunsten til at gå op.
For mange af tegnerne sluttede ugen med Copenhagen Comics, så festivalen optræder i stor stil i bogen.

Medvirkende: Nikoline Werdelin, Morten Schelde, Katrine Marie Nielsen, Søren Glosimodt Mosdal, Ina Korneliussen, Lars Horneman, Anna Degnbol, Simon Bukhave, Anna Mørch Bendixen, Zven Balslev & Mari Ahokoivu.

Billede

Administrator
Administrator
Brugeravatar

Geografisk sted: 8270 Højbjerg
Spændende...ingen previews?

Tags: Aarhus, Højbjerg, tegner, illustrator, tegneserier, speeddrawing, speed drawing, tegnede film, film med hånd der tegner

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Åhh, det har også plaget mig, for det har jeg jo som regel. Men det giver meget lidt mening at vise 1 side fra hver tegner, og jeg vil heller ikke vise en hel uge fra 1 tegner. Men altså: Det er dagbøger, og alle kender givetvis nogle af, men næppe alle tegnerne. Så det.

Jeg kan dog afsløre, at Werdelin får en kolonoskopi, Mosdal og Ahokoivu ser hvaler, og Bukhave tegner et vaginaknæ.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Dan R. Knudsen skrev:
Spændende...ingen previews?

Steffen P. Maarup skrev:
Åhh, det har også plaget mig, for det har jeg jo som regel. Men det giver meget lidt mening at vise 1 side fra hver tegner

Men er den dér forside ikke en slags preview i sig selv? Man kunne få den tanke, at den er lavet ved at lægge en side fra hver af de elleve bidragydere oven på hinanden.

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Jo, det er jo sandt. Første side fra alle på nær Morten Schelde, som tuschede det hele fuldstændig til.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

"Mød Carlsens fantastiske tegnere - ved "Tegnebordet" på Carlsens stand (Stand C3-005-mu) på Bogforum i weekenden."

Billede

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Frank Madsen skrev:
Der bliver et tegneserieområde i lighed med sidste år, hovedsagelig betalt af Danske Tegneserieskabere, med deltagelse af Tegneserierådet og koordineret af Mads Bluhm. Det ved Dan sikkert mere om.
Det gjorde han så åbenbart ikke, men i mellemtiden har Nummer 9 fået styr på sagerne:

http://nummer9.dk/nyheder/bogforum-er-ogsa-tegneserier/

Bl.a. bydes der på:

"Fredag d 8. november kl. 15.00:
Wulffmorgenthaler vs. Danmark: Publikum får lov til at spørge, rose og rise landets førende tegneserieduo på parrets 10-års jubilæumsdag.

Lørdag d. 9. november kl. 13.00:
Maren Uthaug interviewes af Stine “Stinestregen” Spedsberg: Geni eller selvkælen femme banale? Maren Uthaug fortæller Stine ”StineStregen” Spedsbjerg om sin succes med selvbiografiske tegneserier.

Søndag d. 10. november kl. 11.00:
Workshop med Jan Kjær: Kom og tegn med Jan Kjær, når han afslører nogle af de bedste tricks, han bruger, når han tegner til Taynikma-serien. Fra 8 år.

Derudover vil der være løbende livetegning fra en lang række tegnere, der med stor gavmildhed blærer sig med deres talenter på de to tegnevægge."

Jeg er selv på fra 10.30-11.30, hvor jeg sammen med fruen er blevet tvangsindlagt til at lege klovn på tegneserieområdet, da Dan er forhindret. Jeg har allerede flere ideer til, hvad jeg vil tegne, så det skal nok blive spændende...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]