Dato og tid er 30. nov 2020, 03:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Geografisk sted: Haslev
Berti Stravonsky skrev:
Åh ha, SPVK. Det var en dejlig lille tur tilbage. Jeg elsker også det, der var.

Lad os bevare fortiden. Bringe den til live igen, faktisk. Jeg er frisk.

Meget gerne Berti!

Du kan glæde dig mest til årgangene omkring 1969-73. Da bladet skifter navn til Tempo, går det gevaldigt ned ad bakke med kvaliteten, men som samler svigter man jo ikke på grund af et navneskift.

Så lad os lave en tidslomme omkring 69-73, så har du også Fantomet med. Og Serie Magasinet osv.
Og så kan vi jo stadig "snyde" og læse de gode nyere tegneserier, der er kommet også i form af Undertaker som erstatning for Blueberry og Green Manor som erstatning for A/S Gentlemen!

Så glemte jeg helt i farten TinTin, der blev vist med fremragende stemmelægning af Peter Kitter, Bob Goldenbaum, Jørn Rose og hans hustru Inge Ketti. Det ville være et genkik hver også.

Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Berti Stravonsky skrev:
Jeg har det fint med huller hist og her. Det går nok. Meddigtning er jeg god til.

Fart & Tempo er jo et sublimt værk. Det er dælme rart at nappe et enkelt hæfte, bladre det godt igennem, lige få en sjov fortælling dér, lidt spænding dér, noget skyderi i en saloon dér og intriger til sidst. Lidt lige som livet.

Det store overblik er der ikke endnu. Den halve glæde er jo også at sortere, lave bunker og den slags.

Og sådan fra hoften - Hvordan ser det ud herinde med F & T? Har I huller? Dubletter?

Huller i tænder og bladsamlinger er kun noget, man bekymrer sig om som voksen. Som knægt læste jeg min onkels samling af F&T på kryds og tværs, uden at der gik noget af læseoplevelsen. Hullerne blev fyldt ud af fantasien.

Og når man har huller at udfylde, kan jagten begynde, jf. citat fra den salige Lemmy: "The chase is better than the catch". :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]