Dato og tid er 17. okt 2018, 12:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 214 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15
Forfatter besked
Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Husk forresten lige at kikke ind på Facebook og giv et like til Forlaget Fabels FB-side, der vil komme masser af nyheder og måske smider vi et par gratis bøger hist og pist ;)

Forresten så er Felix albummet kommet - Fantask har allerede bestilt anden ombæring.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: Bathulen
Jakobsen skrev:
Husk forresten lige at kikke ind på Facebook og giv et like til Forlaget Fabels FB-side, der vil komme masser af nyheder og måske smider vi et par gratis bøger hist og pist ;)

Forresten så er Felix albummet kommet - Fantask har allerede bestilt anden ombæring.

Ja, Fantask er kvikke folk......eller også er deres kunder...…..eller begge dele :D

mvh.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Robin skrev:
Jakobsen skrev:

Ja, Fantask er kvikke folk......eller også er deres kunder...…..eller begge dele :D

mvh.

De blev bestilt da jeg var nede for at købe samlealbummet og de ikke havde fået dem med hjem fra Art Bubble, som egentlig var planen. Men hun bestilte dem så med det samme og ugen efter kunne jeg så hente mit eksemplar. Jeg er næsten færdig med albummet, det er fornøjelig læsning selv om det ikke er på niveau med Lööfs udgave men det havde jeg heller ikke forventet, den er jo genial.

Jeg holder meget af hans Sean Connery i Bond rollen, Utopia historien samt at han tager en række samfundspolitiske emner op, det er sjovt at kigge tilbage i tiden og den måde de præsenteres med en god portion humor.

Jeg kan godt lide det lille forord, der er til hver historie. Og holder særlig af forordet til "Utopia" på side 154 som går på overvågningssamfundet og her opfordres alle til at læse "1984" hvert femte år. Den vil jeg gerne give videre til politikerne, nå ja og også Berti samt en masse andre som er ligeglade med overvågning eller ligefrem glade for den.

Og så kan jeg oså godt lide Werners stikken til "Kloge Aage'r der har svært ved at læse mellem linjerne"

Billede

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Den ser også ret lækker ud, synes jeg. Herligt mylder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 214 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]