Dato og tid er 16. nov 2018, 14:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked

Hej og tak fordi jeg må være med...

Jeg har et lille spørgsmål

Jeg elsker (og samler) på gamle tegneserie blade.. John Carter, Conan, HEX, AACO, Basserne, edderkoppen/spider-man, Teen Titans osv osv osv... og når det kommer til alt det danske har vi jo nogle fine butikker man kan købe sig fattig i + DBA, QXL, Marketplace og en masse genbrugsbutikker med mere...

Men når det kommer til de amerikanske så er man henvist til mycomicshop, Newkadia og den slags... og det er MEGA fede sider, jeg kunne bruge adskillige årslønne på, men da de ligger i Guds eget land (USA) er man både ramt af importgebyr, 80 kroners grænse told og moms og alt muligt andet....

Nu kommer spørgsmålet...
Findes der ikke nogle Europæiske Alternativer... ???? Synes ikke rigtigt jeg kan finde noget.

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: Bathulen
Velkommen her blandt samlertosserne, jeg er selv hårdt ramt af bacillen og har været igennem præcis de samme overvejelser, som du nævner. Der er dog lidt lys for enden af den mørke "samler-på-amerikanske-tegneserier-og-ved-ikke,-hvor-jeg-kan-finde-back-issues" tunnel.

Har du mon prøvet ebay.de - den tyske variant? Det kan lyde sært, men der er en del sælgere af både DC og lidt Marvel, jeg har købt en hel del silver age DC til OK priser. Tjek det! Så kan du jo også skrive :wink: her på siden i dette forum, hvis der er noget, du RIGTIGT gerne vil have fat i; de sidste numre du lii-ige mangler for at lukke et hul i en eller anden serie og ikke har lyst til at give Faraos - eller Pegasuspriser
Personligt har jeg f.eks. masser af tidlige Basserne, noget US Spider-man Silver Age, danske Tomahawk, kassevis af And blade, læssevis af Modern Age DC og Marvel til salg og så videre, og så videre.
Og der er helt sikkert også andre her på sitet, der har ting og sager, de vil skille sig af med. Skriv blot, hvad du søger. Du bestemmer jo selv, hvad du vil købe, og hvad du vil betale. Held og lykke med samleriet! Verdens fedeste hobby! Og igen, velkommen her på siden blandt ligesindede.

mvh.

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2
Brugeravatar

Geografisk sted: outside the norm
Jeg husker en Fantask-podcast (på YouTube) for 1-2 år siden, hvor Marvel-Morten viste rundt på deres lager og gjorde opmærksom på, at Fantask ligger inde med mange gamle amk. blade.

Den eneste blog, der overlevede atomkrigen

Brugerniveau 2
Brugerniveau 2

Geografisk sted: københavn
Jeg har lidt amerikansk til salg på min hjemmeside.

Marvel
http://www.mortenlykkegaard.dk/marvel

DC
http://www.mortenlykkegaard.dk/dc

Andre forlag
http://www.mortenlykkegaard.dk/andre-forlag

Tak for svarene, og bookmarker lige din side og kigger på den næste gang der er hul i budgettet:-)

Iøvrigt, ligger inde med nogle gamle Anders And (1951-1956) men har meget svært ved at vurdere hvad de ca er værd, har simpelthen ikke styr nok på Graduering endnu, har en mening, men ikke meget at sammenligne med... Findes der nogle eksperter i Jylland man kan gå til evt?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]