Dato og tid er 15. aug 2018, 01:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Brugerniveau 7
Brugerniveau 7
Brugeravatar

Hva' siger du til Rødskæg i 2019? Kronologisk og komplet! Fra Zoom! Facebook koger over lige nu, i Rødskæg eufori.

Billede

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3
Brugeravatar

Geografisk sted: Boom-Town Vaarst
Min første reaktion er YES! Men så bliver jeg også en lille smule trist for jeg tænker at Zoom nok vil lave discountudgaven a la Red Kelly og Allan Falk. Og kommer den, så må vi jo nok erkende at der aldrig kommer en luksusudgave med indledende forord som i (de fleste) Splint og Co-bøger. Så hvis det bliver sådan (-og her håber jeg da så inderligt at jeg tager fejl), så ender det nok med et: 'Mjaaaa…' fra min side. Men det skal jo ikke tage glæden for dem der er godt tilfredse med en lavere pris.

/Spærhage 

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Geografisk sted: København
Og det er helt sikkert at hvis vi laver Rødskæg som bogserie bliver det i det format der kan sælges til en fornuftig pris, nemlig 148 sider til 249 kr og som kunderne er meget glade for.

2019 er meget sandsynlig for udgivelse af første bog.

Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Jeg vil bare være glad for, at den kommer på dansk - og gerne kronologisk.

Jeg har den komplet, men det er via Fart& Tempo hæfter, danske, tyske albums - og et enkelt fransk album (som jeg ikke kan læse....), så det kunne være fint at få det hele på dansk.

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Vi har overvejet den i flere år og der er kommet mange forespørgsler så den har længe stået på listen over serier vi gerne vil udgive.

Grunden til vi venter til 2019 er da vi har premiere på ikke mindre end fire bogserier i 2018: Bernard Prince, Bob Morane, Pondus og Jerome K.
Der er yderligere to vi meget gerne vil udgive så snart som muligt hvis vi kan få rettighederne.

Rødskæg som nævnt planlagt til 2019 hvor også Michel Vailliant måske kunne blive en mulighed.

Brugerniveau 1
Brugerniveau 1

Forhåbentlig bliver det kronologisk, således at Havenes Skræk historien faktisk trykkes i sin helhed, som den aldrig er blevet. Og resten af historien kom først 20 år senere i Frankrig...

https://comicwiki.dk/wiki/Le_jeune_capitaine

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Geografisk sted: København S
Spærhage skrev:
Min første reaktion er YES! Men så bliver jeg også en lille smule trist for jeg tænker at Zoom nok vil lave discountudgaven a la Red Kelly og Allan Falk. Og kommer den, så må vi jo nok erkende at der aldrig kommer en luksusudgave med indledende forord som i (de fleste) Splint og Co-bøger. Så hvis det bliver sådan (-og her håber jeg da så inderligt at jeg tager fejl), så ender det nok med et: 'Mjaaaa…' fra min side. Men det skal jo ikke tage glæden for dem der er godt tilfredse med en lavere pris.

/Spærhage 

Nu er Rødskæg ikke lige min smag.
Men der er flere andre serier jeg ville blive glad for hvis de blev samlet på dansk i "discountudgaver".

Brugerniveau 5
Brugerniveau 5
Brugeravatar

Geografisk sted: Bathulen
Rødskæg er heller ikke min smag. Jeg sprang den over i Fart og tempo. Men det er godt, at andre er glade. Der er også andre udgivelser, jeg glædet mig til, jo.

mvh.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Aldrig mere Ærø
Rødskæg er et af de aftryk fra dengang, som klart sidder fast. Elskede den. Elskede den. Og får I den skåret og sendt ud, så er jeg meget meget glad.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Jeg siger ja tak.

Men det er ikke en hemmelighed at for flere af Zooms udgivelser så ville jeg foretrække en luksus udgave.
Andre har jeg det helt fint med at det er en billig udgave.

Brugerniveau 4
Brugerniveau 4
Brugeravatar

Jeg springer Rødskæg over, men jeg er vildt imponeret af Zoom, og de chancer, de tager med euroklassikerne. Godt gået Zoom!

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Er klart interesseret i Rødskæg. Men hvis Bob Morane og Jerome K. fortsætter og der ud over det også kommer andre interessante serier, så kan den blive ned prioriteret - eller udsat.

Brugerniveau 6
Brugerniveau 6
Brugeravatar

Geografisk sted: Langtbortistan, Vest for Ærø
Michael G. Nielsen skrev:
Vi har overvejet den i flere år og der er kommet mange forespørgsler så den har længe stået på listen over serier vi gerne vil udgive.

Grunden til vi venter til 2019 er da vi har premiere på ikke mindre end fire bogserier i 2018: Bernard Prince, Bob Morane, Pondus og Jerome K.
Der er yderligere to vi meget gerne vil udgive så snart som muligt hvis vi kan få rettighederne.

Rødskæg som nævnt planlagt til 2019 hvor også Michel Vailliant måske kunne blive en mulighed.

Hov, jeg så ikke der også var en kommentar fra Zoom med lidt mere end kun Rødskæg.

Jeg skal have Morane, Rødskæg og Vaillant samt Brazil, hvis de kommer.
Prince vil jeg lige overveje da jeg har alle album.
Jerome K, den kender jeg ikke så den skal tjekkes ud først.
Pondus springer jeg nok over.

Og så kunne jeg stadig godt tænke mig at Zoom kom ud med Isabelle samlebind.
For ikke så lang tid siden var meldingen at Vaillant ikke var interessant for Zoom, men hvis vi nu er mange nok der ønsker Isabelle så kan det måske også ændres.

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Geografisk sted: København S
Robin skrev:
Rødskæg er heller ikke min smag. Jeg sprang den over i Fart og tempo. Men det er godt, at andre er glade. Der er også andre udgivelser, jeg glædet mig til, jo.

mvh.

Det er det jeg mener. Vi skal hver især være glade for det der kommer vi godt vil have til samlingen, selv om det kan blive en "discountudgave" for nogle.

Brugerniveau 3
Brugerniveau 3

Vi forventer naturligvis ikke at alle køber samtlige bogserier på samme måde som der ikke er forventning om at alle køber alle vores album.
Tegneseriemarkedet er heldigvis lidt større i Danmark end vi gik rundt og troede, og derfor er der plads til at udvide.
Der er områder vi kommer til at holde os langt væk fra, men der er så meget andet at give sig i kast med.

Vaillant overvejede vi og forkastede, men efter reaktionerne og at have gennemtænkt det - og kigget en del år frem, mener vi godt der kan blive plads til serien på et tidspunkt.

Der skal også være plads til nye serie. Jerome K er på 28 album i hjemlandet og vi har taget en principbeslutning om, at skal vi udgive serier hvor der findes over 10 album så bliver det som bogserie. Den kan selvfølgelig fraviges, alt er ikke mejslet i sten, men vi skal også have sendt mange flere helt nye og ukendte serier ud.

Det er klart, at med så mange forskellige titler vil der ind i mellem ske det, at vi brænder fingrene, men selv om en serie måske ikke modtages godt i første omgang skal den have chancen, der er stadig mange der venter til der er udkommet flere titler i serien - eller simplethen bare ikke opdager udgivelsen.

For rigtig mange af vores læsere er ikke på Serieland og er sikkert heller ikke venner med Zoom på Facebook. De er bare interesseret i at læse en god tegneserie når de ellers opdager den, og derfor er vores salgsfokus også meget på at komme bredere ud - noget vi arbejder hårdt med og som foreløbig har givet gode resultater og som vi fortsætter med også fremad.

Trods mange titler stiger salget overraskende meget og det trækker også backlisten med. Det gælder jo desværre ikke alt hvad vi udgiver og derfor er Navlerne og Tex Willer udgået men vi synes det var forsøget værd.

Bob Morane, Jerome K, Cognac og Robert Sax er de serier i 2018 som jeg er mest spændt på hvordan bliver modtaget.

Bernard Prince skal nok sælge, det går lynhurtigt med Red Kelly og forøvrigt også med Splint & Co. bogserien, og ja, det er da fristende at sende et nyt oplag ud af Splint, men hvorfor løbe risikoen for at brænde inde med et 2. oplag? Vi trykte faktisk pænt mange Splint, så jeg tror bare vi glæder os over det gode salg.

Men vi bliver naturligvis ved med at lytte til hvad vi hører ude hos kunderne, forhandlerne, hvad folk skriver her og på vores Facebook gruppe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]